Λούμος Γεώργιος

Λούμος Γεώργιος

Digital Technologies Expert

Georgios Loumos (gloumos@comic.com.gr) είναι κάτοχος Πτυχίου από το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στις Τεχνολογίες Πληροφορικής από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Οι κύριες επιστημονικές του ενδιαφέροντα, καθώς και οι πτυχιακές και μεταπτυχιακές του εργασίες (2005 & 2006), εστιάστηκαν στην τεχνοοικονομική ανάλυση των τηλεπικοινωνιακών δικτύων στην Ελλάδα. Μέσω γνωστών μοντέλων διάχυσης, όπως το Bass και το Gompertz, διερεύνησε πιθανές συσχετίσεις της εξέλιξης της ζήτησης για τις υπηρεσίες PSTN & ISDN σε σύγκριση με την άνοδο της νέας τότε τεχνολογίας ADSL. Σήμερα, συμμετέχει σε δεύτερο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, με αντικείμενο τη Διοίκηση και Οικονομία των Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων. Από το 2007, εργάστηκε στην Accenture ως IT Σύμβουλος και από το 2009 ως ανεξάρτητος ειδικός στον τομέα των ΤΠΕ σε διάφορα ιδιωτικά και δημόσια χρηματοδοτούμενα έργα. Επίσης, υπήρξε επιστημονικός συνεργάτης του Εθνικού Δικτύου Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ) από το 2012 έως το 2015, όπου συμμετείχε σε σημαντικά ερευνητικά έργα, όπως τα: α) ECONET, β) ODS, γ) Greenet, δ) LDA, ε) DOLFIN, στ) CELAR, ζ) PRACE-4IP, η) Complete. Το 2014, συνίδρυσε την εταιρεία "Content Management in Culture P.C." (Comic), η οποία εξειδικεύεται στις υπηρεσίες πληροφορικής στον τομέα του πολιτισμού και της δημιουργικής βιομηχανίας. Συμμετείχε στον σχεδιασμό και την υλοποίηση των ψηφιακών προϊόντων της εταιρείας, καθώς και στη διαχείριση προϊόντων μετά την επιτυχημένη ανάπτυξή τους. Τα τελευταία τρία χρόνια, τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την οπτικοποίηση δεδομένων, τον σχεδιασμό εμπειρίας χρήστη (UX), την κρυπτογράφηση δεδομένων, την πολυπλοκότητα δικτύων, το gamification, καθώς και άλλα. Ιδιαίτερο πάθος του αποτελεί η τεχνολογία Εικονικής και Επαυξημένης Πραγματικότητας (VR & AR), όπου εξερευνά τις δυνατότητες αυτών των τεχνολογιών σε διάφορους επιχειρηματικούς τομείς, όπως: βιομηχανία, ναυτιλία, αυτοκινητοβιομηχανία, εκπαίδευση, τουρισμός και πολιτισμός. Παρακολουθεί στενά τις μεγαλύτερες εταιρείες R&D στον τομέα αυτό, τόσο για την εξέλιξη του υλικού (AR & VR state-of-the-art headsets) όσο και του λογισμικού. Κύριος στόχος του είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων βασισμένων στις τεχνολογίες αυτές, οι οποίες θα προσφέρουν καινοτόμα εργαλεία στις ευρωπαϊκές ΜΜΕ για: α) την παρουσίαση προϊόντων και ιδεών με διαφορετικό, άμεσο και εξαιρετικά οπτικό τρόπο και β) τον ψηφιακό μετασχηματισμό των παραγωγικών τους διαδικασιών, ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αποκαλύπτοντας το μονοπάτι προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό